Kas yra SEO?

Spausdinti

SEO – Search Engine Optimization (Optimizavimas Paieškos Sistemoje), kitaip tariant – Marketingo ypatumai, kovojant dėl aukštesnių vietų paieškos sistemų rezultatuose su tam tikrais vartotojų ieškomais raktažodžiais. 

Vis daugiau ir daugiau žmonių naudojasi internetu. Kuo daugiau vartotojų – tuo daugiau ir internetinių svetainių. Kuo daugiau internetinių svetainių – tuo didesnė konkurencija tinklapių tarpe. Kuo didesnė konkurencija – tuo aukštesnė reklamos kainos. Kuo daugiau vartotojų internete – tuo daugiau naudoja paieškos sistemas informacijai rasti. Žodžiu viskas labai paprasta, žmonėms pradėjus intensyviai naudotis paieškos sistemomis, tinklapių kūrėai pradėjo analizuoti paieškos sistemų veikimo principus, nes iškilus aukštai paieškos sistemų rezultatuose, gaunama daug lankytojų. Pvz.: kodėl įvedus paieškos sistemoje žodį „tv“ vienos televizijos internetinę svetainę paieškos rezultatuose rodo pirmą, o kitą antrą? Taigi, kovojimas dėl tų aukštesnių vietų ir yra SEO. O SEO atsirado dėl to, kad iškėlus svetainę į paieškos sistemos rezultatų viršų gali sulaukti didelių lankytojų srautų. Viskas priklauso nuo to, su kokiu raktažodžiu ir kaip aukštai pavyks iškilti paieškos sistemos rezultatuose. Jeigu pavyktų iškilti su labai populiariu raktažodžiu, kurio per vieną dieną ieško labai daug žmonių, tai lankomumo srautas galėtų būti išties įspūdingas. Viskas priklauso nuo svetainės sukūrimo technikos ir pritaikymo, nuo html klaidų nebuvimo, nuo atgalinių nuorodų (backlink) iš kitų svetainių, nuo Meta title, description, nuo pačios svetainės turinio, nuo raktažodžių pasikartojimo teksto turinyje, failų struktūros ir labai daug kitų dalykų.  

Šiomis dienomis, dauguma svetainių seniai jau rūpinasi SEO. Su populiariausiais raktažodžiais paieškų sistemų rezultatuose tvirtai stovi didelės ir turtingos svetainės. Todėl aplenkti jas yra iš ties sunku, o kai kurias tiesiog neįmanoma arba tam reikia labai daug pinigų. Tik pradėjęs domėtis SEO svetainių kūrėjas, neturėtų dėti daug vilčių, o dar ilgai ir nuobodžiai semtis teorinių ir praktinių žinių, nes rinkoje (ypač tarptautinėje) pilna stambių įmonių, profesionalų su kuriomis konkuruoti, paprastam žmogui, tiesiog neįmanoma.

 

  

 

autorius: Affiliate.lt